Η ανακοίνωση διερευνά τις δυνατότητες που προσφέρει το διαδίκτυο για τη δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων για το μάθημα της Ιστορίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επιλέγει μια προσέγγιση που εστιάζεται όχι μόνο στην πληροφορία που είναι δυνατόν να αντληθεί για το συγκεκριμένο θέμα […]
Στην ενότητα αυτή καταχωρίζονται δημόσια κείμενα που παράγονται στο πλαίσιο των έργων του DARIAH-GR/ΔΥΑΣ: Δημόσια έγγραφα, πρακτικά δημόσιων συναντήσεων, δημοσιεύσεις και παρουσιάσεις, οδηγοί και πρότυπα.
Ερευνητής, ρεπόρτερ και πολίτης: Ψηφιακές δεξιότητες και κριτική σκέψη
Η ανακοίνωση ασχολείται με τους μετασχηματισμούς της επικοινωνίας, της πληροφορίας και της προσβασιμότητας στη γνώση κατά την ψηφιακή εποχή, και εξετάζει τις επιπτώσεις τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στην ανακοίνωση αναπτύσσεται μια επιχειρηματολογία υπέρ της αξιοποίησης του Παγκόσμιου Ιστού στη διδασκαλία […]
Ψηφιακά εργαλεία στην δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ψηφιακά μέσα και μέθοδοι στις Θεατρικές σπουδές
Η ανακοίνωση πραγματεύεται την εφαρμογή ψηφιακών μεθόδων και την ανάπτυξη αντίστοιχων εργαλείων ως πρόκληση για τους ερευνητές της επιστήμης του θεάτρου και των παραστατικών τεχνών εν γένειˑ διερευνά το αποτύπωμά τους στη θεατρολογική έρευνα και την πανεπιστημιακή διδασκαλία, ιχνηλατώντας τις […]
Η γλώσσα της λογικής ή η λογική της γλώσσας;
Historians in the Age of Digital Humanities: Working with Apollonis, the Greek Research Infrastructure for the Arts and Humanities and Language Technology and Innovation
This paper briefly presents the origins, mission and main tasks of Apollonis, the Greek Research Infrastructure for the Arts and Humanities and Language Technology and Innovation. It focuses, in particular, on one of its two components, DARIAH-GR/DYAS. DARIAH-GR/DYAS was created […]